Продавець MotorCraft розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
132 відгуків
+380 (63) 233-81-88
+380 (66) 860-80-08
Кошик

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

 

Сервісний центр:

м. Одеса, вул. Разумовського, 19

м. Київ, вул. Протасів Яр, 13

тел. 063-735-18-81

 

1.Умови гарантії та технічного огляду(ТО):

1.1 Вартість періодичного ТО не покривається гарантією;

1.2 Для проходження ТО та гарантійного обслуговування потрібно мати:

- гарантійний талон із зазначенням заводського номеру Виробу, дати продажу і підписом продавця;

- касовий чек;

1.3 Виріб у гарантійний ремонт або ТО здається в повній комплектації.

2. Гарантія не розповсюджується на:

2.1 Таке приладдя, як ножі, ланцюги, шини бензопил, косильні голівки та інші аксесуари;

2.2 Деталі, що відносяться до швидкозношувальних (вугільні щітки, поршньові кільця, сальники, втулки, ремені, шнури, поверхні тертя гальм та зчеплення, тощо);

2.3 Робочі рідини та мастильні матеріали, фільтри та запобіжники, лампи та свічки запалювання, троси керування та шнури стартера;

2.4 Металеві та гумові шнеки, шини, гусениці, трубки та інші гумові вироби;

2.5 Вироби у яких відсутні заводські серійні номери на корпусі.

3. Гарантійний ремонт не виконується:

3.1 При відсутності гарантійного талону, гарантійний талон належить іншому виробу або при відсутності касового чеку;

3.2 Невірної експлуатації (експлуатація без необхідного приладдя, додаткових пристроїв, тощо), перевантаження виробу;

3.3 При використанні виробу не за призначенням;

3.4 При обслуговуванні поза вповноваженою гарантійною майстернею, спробі самостійного усунення дефекту(розкривання гарантійного виробу)

3.5 Внесення будь-яких змін чи доповнень до конструкції виробу;

3.6 При наявності недоліків, які виникли в результаті дії третіх осіб, непереборної сили, а також у наслідок атмосферних або інших зовнішніх дій на виріб, таких як дощ, сніг, підвищення вологості, перегрів тощо.

Умови повернення виробу:

- виріб підлягає поверненню протягом 14 діб з дня придбання виробу за умови що виріб не експлуатувався і збережено його товарний вигляд;

- повернення коштів за виріб здійснюється протягом 14 діб після експертизи сервісного центру;

- транспортування несправного виробу здійснюється за рахунок покупця.

Гарантійний талон без підпису покупця не дійсний.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner