Гарантійні зобов'язання
УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
Сервісний центр:
м. Одеса, вул. Разумовського, 19
м. Київ, вул. Протасів Яр, 13
тел. 063-735-18-81
1.Умови гарантії та технічного огляду(ТО):
1.1 Вартість періодичного ТО не покривається гарантією;
1.2 Для проходження ТО та гарантійного обслуговування потрібно мати:
- гарантійний талон із зазначенням заводського номеру Виробу, дати продажу і підписом продавця;
- касовий чек;
1.3 Виріб у гарантійний ремонт або ТО здається в повній комплектації.
2. Гарантія не розповсюджується на:
2.1 Таке приладдя, як ножі, ланцюги, шини бензопил, косильні голівки та інші аксесуари;
2.2 Деталі, що відносяться до швидкозношувальних (вугільні щітки, поршньові кільця, сальники, втулки, ремені, шнури, поверхні тертя гальм та зчеплення, тощо);
2.3 Робочі рідини та мастильні матеріали, фільтри та запобіжники, лампи та свічки запалювання, троси керування та шнури стартера;
2.4 Металеві та гумові шнеки, шини, гусениці, трубки та інші гумові вироби;
2.5 Вироби у яких відсутні заводські серійні номери на корпусі.
3. Гарантійний ремонт не виконується:
3.1 При відсутності гарантійного талону, гарантійний талон належить іншому виробу або при відсутності касового чеку;
3.2 Невірної експлуатації (експлуатація без необхідного приладдя, додаткових пристроїв, тощо), перевантаження виробу;
3.3 При використанні виробу не за призначенням;
3.4 При обслуговуванні поза вповноваженою гарантійною майстернею, спробі самостійного усунення дефекту(розкривання гарантійного виробу)
3.5 Внесення будь-яких змін чи доповнень до конструкції виробу;
3.6 При наявності недоліків, які виникли в результаті дії третіх осіб, непереборної сили, а також у наслідок атмосферних або інших зовнішніх дій на виріб, таких як дощ, сніг, підвищення вологості, перегрів тощо.
Умови повернення виробу:
- виріб підлягає поверненню протягом 14 діб з дня придбання виробу за умови що виріб не експлуатувався і збережено його товарний вигляд;
- повернення коштів за виріб здійснюється протягом 14 діб після експертизи сервісного центру;
- транспортування несправного виробу здійснюється за рахунок покупця.
Гарантійний талон без підпису покупця не дійсний.